reklama

Domček v Tennessee

To malé dievča čo dlho som špehoval v Tennessee tak, v domčeku v Tennessee, bola sladká hocijak.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Keď skákala do jazera zo zapleteného povrazu, špehoval som ju zo svojho obzoru.

Nebál som sa, mal som výhovorku či nepríde k úrazu.

Bol to len chabý výmysel, preboha však bola ako môj spasiteľ.

2 blonďavé vrkoče, na líčkach pehy, zdobili jej detské vnady.

Štrbavé zuby a jemný hlások, sladkosť zatiaľ bez vrások.

Dnes je už o tridsať rokov pozde ,

Milujem ju stále viac.

Na klavíri mi hrá jemné melódie,

Aby ste vedeli Jack mi doprial toto celoživotné= znovuzrodenie.

Kto by povedal, že tu krásku zrovná ja dostanem....

Sabína Humbert

Sabína Humbert

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Najviac sa mi páči že sa neriadim časovo, ale priestorovo.I určitý kontrast který s vyjeknutím zvrácené rozkoše vníma mysl.Mám rada prekryvanie zvuku kostolných hodín a bicií. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu